Monday, January 17, 2011

novel pilot cafe lesap + malaun yg minjam = super really annoying


: Status di pesbuk beberapa saat yang lalu :

* Kisahnya selepas aku mengemas beberapa biji novel yg ada kat mini libary tu terperasan novel pilot cafe dah takde..yang ada cuma kesinambungan nyer  saja secangkir kopi panas di pilot cafe :

* Malas nak tuduh tapi nak sebut jugak la malaun tu kalau baca sila la pos  novel aku tu wei
.
*Dengar2  akan dipilemkan.. so kalau jadi pilem mmg  nanti akan berebut rebut le orang cari novel tu mcm novel lagenda budak setan..(nasib baik tak kena kebas)..
Gambar lama : sebahagian jer..

*Kalau novel tu tak jadi pilem pun memang aku sayang sangat la sebab dah reta aku.

*Selain novel tu..novel katerina pun selamat dirembat (juga akan dijadikan pilem)

*Korang takde koje lain selain nak merembat  novel orang..seronok ?! susah sangat ke keluarkan duit dari wallet tu lepas tu beli sendiri.

*Aiihh jenuh le lepas ni nak main sorok2 novel pulak lepas tu susun balik..tak bermanfaat le mini libary tu..

*Beside dat dah le rembat diam2 mmg takde mintak kebenaran..sungguh DEMMIT ok..

p/s - meminjam novel orang lain itu "seronok" sangat ..tapi tau tak perasaan tuan punya novel tersebut..so kalau jadi situasi mcm ni :

malaun si rembat novel : eh nak minjam la novel ni lama dah i cari taw..
tuan punya novel yg cun : T__T

kalau nampak tuan punya novel tu muka kelat paham je bahasa buat muka tu..sila letak balik..jangan pulak  buat bodo ambik diam2 tu namanya mencuri

Dem~!

4 tengah salin resipi:

CeKeLat mAniS said...

hehe..peminat novel jugak..??same goes meee..!!hehe..give me 5 la..!!
mmg demm la sesapa yg pinjam novel xtau nk pulangkn balik..nk kena sular kot kn..??kn..??kehkeh..dia ingt kita beli novel guna daun rambutan kot..kehkeh..ermm..best yer novel pilot cafe tu??writer dia saper yer??

Nurul Baiti said...

write dia ahadiat akashah..
saya mmg pengumpul novel2 ahadiat akashah
now tgh kumpu; novel ramlee awang murshid..
yg novel ramlee awang murshid ni haruslah kena simpan dalam peti besi T__T

peLangi_sEnja said...

akak, kLu di0wg fiLemkn n0veL bicara hati by damya haNna lg best kn..hu3... nnt cte 0mbak riNdu dh kuar paNggung, jgn Lupe tgk...

Nurul Baiti said...

ohh kak baiti tak pernah baca novel2 tu..
lagian novel ombak rindu tu ex boyfren kak baiti mcm poyo suka sangat novel tu terus malas nak baca :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Notes from Nurul Baiti. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver