Saturday, January 15, 2011

kitchen gadget yang cute

Sedang menggodek google terjumpa sesuatu yang sangat menarik iaitu :

Kitchen Gadget ~!!!!
 
boleh simpan garam /gula/ rempah ratus in their tummies -Ouch ^_^

***


Warna warni macam alat mainan ^_^

blueberry pastry brush,a cherry measuring cup. a tomato icing spreader, a grape measuring spoon

***
Wat de Cute ~!!!
Joie Microwave Omelet In a Pot

Giler Arhh senang la nak masak omelett ..

***




TemPat letak Pisau T__T

cool !!!

***

Cool New Kitchen Gadget: High Tech Recipes

Bestnyer kalau ada menatang ni tak perlu lagi la nak membawak buku2 resipi ke dapur.. 


this cool gadget will place all of your recipes in one convenient gadget



6 tengah salin resipi:

NoiJem said...

suka omelet gadget tu dgn buku bresepi tu..tak payah terkial2 menyalin resepi ke buku sambil berebut pen dgn 2 org budak ni!

Nurul Baiti said...

tu la pasal best giler hehehe..
tapi bahaya jugak noi buat 2 budak kecik tu hempas nyer gadgjet yg canggih tu lagi putih mata :P

CeKeLat mAniS said...

mmg cute gilerr ahh..dah macam gadjet komputer plak kn, sbb dah ada pelbagai..sooo..memasak itu mudah dan menyeronokkan bukann...????kehkeh(trademark icip icip tv3)

Nurul Baiti said...

memang memasak itu sangat menyeronokkan ;)
buat apa beli kalau tahu masak (cter tiratmitsu):P

peLangi_sEnja said...

kak, gadget cute2 tu nk beLi ktne?

Nurul Baiti said...

online shopping ada kot..searching kan ajer :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Notes from Nurul Baiti. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver