Thursday, May 5, 2011

Ucapan Terima Kasih Untuk Kawan Kawan Saya



Terima Kasih sebab memaafkan saya.

Terima Kasih sebab sabar melayan kerenah saya.

Terima Kasih sebab tak maki & kondem saya walaupun kadang tu saya agak annoying.

Terima Kasih sebab bagi saya semangat di saat saat saya memerlukan.

Terima Kasih sebab menganggap saya sebagai kawan rapat.

Terima Kasih sebab nasihat saya macam macam.

Terima Kasih sebab ambil berat.

Terima Kasih sebab rajin sembang-sembang dgn saya pasal rancangan tv & Isu semasa.

Terima Kasih sebab bagi saya Ilmu .

Terima Kasih sebab ajar saya pasal bola.

Terima Kasih sebab puji saya pandai masak.

Terima Kasih sebab tolong surveykan oven.

Terima Kasih sebab puji saya comel.

Terima Kasih sebab meluangkan masa bergusip gusip (gurl kan always like dat).

Terima Kasih yang tak terhingga pada rakan rakan (kawan perempuan / lelaki / kakak / abang / rakan sebaya / rakan sekolah / rakan amnet / rakan fb)  saya ini.
Luv U all.
Hanya ALLAH yg dapat membalas jasa kalian.Alhamdulilah syukur dapat kenal dgn korang semua.

3 tengah salin resipi:

Just call me ANNE said...

sama sama kenit. :D

CeKeLat mAniS said...

lamanya xdgr citer kamoo laa..!

Nurul Baiti said...

kak anne terima kasih sebab singgah :-*

cekelat manis tu la jarang nak mengapdate sini dah hehe ikut mud :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Notes from Nurul Baiti. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver