Thursday, February 17, 2011

Milo Dinasour

tengah mengodek2 pesbuk tadi tetiba resipi minuman milo dinasour terbuntang terpampang kat depan mata.terus terliur n dan2 rasa nak buat..
terus klik link itu baca laju2 dan terus lah membuatnya
hasilnya............
tolong la terliur :P
sambil menyiapkan resipi diatas sambil berchat ngn encik tu.duk sibuk menanya ada ke milo macam tu .
ekekeekek.dan as usual terus dipublishkan ke dalam fb via SE ekeke..*via SE pun dok kecoh2* T_T



ohh btw ni resipinya selamat mentry

Bahan-bahan ( 1 mug @ gelas )

  • 6 sudu Milo
  • 1/2 sudu susu pekat
  • 340ml air sejuk
  • 1 cawan ais batu hancur
  • 3 sudu Milo ekstra

Cara-cara

  1. campurkan milo dgn susu pekat dlm gelas yg sesuai
  2. masukkan air sejuk dan kacau betul2 sebati
  3. masukkan ais batu hancur dan kacau lagi bagi sebati
  4. tambah 3 sudu Milo ekstra mcm dlm gambar... nk lebih pn boleh.

3 tengah salin resipi:

::FAIZ FARISH:: said...

aku nak aku nak....

CeKeLat mAniS said...

sedapp gilerrrrrrrrr tuuuuu...(^_^)

Nurul Baiti said...

farish : aku dah kasi resipi ..buat sendiri sila :P

cekelat manis :sedap mmg sedap tapi kena buat sekali sekala le sebab menggunakan banyak serbuk milo :D
rugi rugi :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Notes from Nurul Baiti. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver