Tuesday, March 8, 2011

Lepas geram edisi JANGAN


Lately ni banyak situasi yg buat aku rasa annoying sangat2.Yg dok bercerita,yg berlaku depan mata  yg berlaku belakang mata.Macam macam hal..dada rasa dah berat untuk menyimpan2 benda2 sengal dan remeh mcm tu.Nak sebut  pada tiap2 orang tak mampu rasanya so..terpaksa menggunakan belog sebagai medium melepaskan geram.Sabor je la


JANGAN menipu parents.

JANGAN menipu kawan kawan.

JANGAN ugut n naya anak yatim.

JANGAN bagi orang fitnah,dah tau orang2 forum mcm tu guna la medium lain untuk berkomunikasi.

JANGAN merungut.

JANGAN bagi alasan yg mengarut ngarut padahal dah memang set pemalas.

JANGAN pandai berjanji kalau tak reti2 nak menunaikannya.

JANGAN perasan lawa.padahal lansung tak

JANGAN berskandal~!!! (pliz la mmg aku anti bab2 skandal2 ni insap2 la) 

JANGAN sebok2 hal kawen aku padahal engkau kawen pun tak tentu hala.

JANGAN buat lawak bodoh..setakat lawak bulu idung terkeluar tu mmg tahap stupid nonsense~!!!

2 tengah salin resipi:

::FAIZ FARISH:: said...

jangan kuat makan nanti gemuk

Nurul Baiti said...

lupa pulak pasal tu :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Notes from Nurul Baiti. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver